Általános Szerződési Feltételek

Crystal Hotel - Hajdúszoboszló

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF)
azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a Crystal Hotel****, (továbbiakban Szolgáltató) elszállásolási szerződést köt a Vendégeivel

  1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Szálloda megnevezése: Crystal Hotel****

Címe: 4200 Hajdúszoboszló, Bányász u. 41.

Levelezési cím: 4200 Hajdúszoboszló, Bányász u. 41.

Telefon: +36 52 770 022

Mobil: +36 70 677 1440

E-mail: recepcio@crystalhotel.hu

Web: www.crystalhotel.hu

Üzemeltető: Nagykonyha Kft.

Székhely: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 205./A

Cégjegyzékszám: 09-09-028263

Adószám: 25775248-2-09

  1. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének, és az ott nyújtott szolgáltatásoknak az igénybevételét.

2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét az Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki speciális külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, corporate partnerekkel, esetenként más-más kondíciókkal.

2.3. A szálloda a szolgáltatásait négycsillagos szállodától elvárt minőségben és színvonalon nyújtja.

2.4. A szálloda nem dohányzó szálláshely szolgáltató.

Dohányzásra kizárólag az erre táblával kijelölt helyeken kerülhet sor.

  1. A VENDÉG, MINT SZERZŐDŐ FÉL

3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

  1. SZERZŐDÉSES JOGVISZONY

4.1. Nem online szobafoglalás esetén

4.1.1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat a Szolgáltató visszaigazolja. 

4.1.2. A Szerződés a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. 

4.1.3. Szóban vagy telefonosan leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.

4.2. Online szobafoglalás esetén

4.2.1 A Vendég az online szobafoglalási motor segítségével is kérhet ajánlatot vagy foglalhat szobát.

Sikeres foglalás esetén a Vendég automatikusan generált e-mail üzenetben kap visszaigazolást a foglalásról.

4.2.2. A Szerződés a Vendég által leadott online foglalásra érkező, Szolgáltató által küldött visszaigazolással jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.

4.2.3 Online szobafoglalás esetén Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az online foglalási motor nem megfelelő működése során automatikusan kiküldött visszaigazolást felülvizsgálja, és azt módosítsa amennyiben ez szükséges.

4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

4.4. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére jogosult, a foglaltság függvényében, ellenkező megállapodás hiányában. A meghatározott időtartam lejárta előtt megüresedett szálláshelyet a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

4.5. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.

4.6. A szállásszolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.

4.7. A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, igénybevétel módjára, időtartamára, árára. Tartalmazza továbbá a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket.

4.8. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez írásbeli megállapodás szükséges, mely a felek által aláírásra kerül.

Elfogadott formának minősül, ha a módosítás és/vagy kiegészítés e-mail formájában történik, amennyiben ezt a Szolgáltató írásos formában visszaigazolja.

  1. SZÁLLODA ALAPSZOLGÁLTATÁSAI

5.1. Szállásszolgáltatás

Szállodai szobatípusok:

  • Standard kétágyas szoba: franciaágy vagy két külön ágy, ágy mérete: 160 cm

x 200 cm, légkondicionált, nemdohányzó, teljes egészében nyitható ablakok (elektromos redőnnyel), zuhanyzós (vagy kádas) fürdőszoba kozmetikai tükörrel, hajszárítóval, LCD televízió, telefon, vezeték nélküli Internet, egyedileg programozható szobai széf, minibár, higiéniai és kozmetikai ápolókészlet

5.1.2. Erkélyes Superior szoba: franciaágy vagy két külön ágy, ágy mérete: 160 cm x 200 cm, légkondicionált, nemdohányzó. teljes egészében nyitható ablakok, zuhanyzós fürdőszoba kozmetikai tükörrel, hajszárítóval, LCD televízió, telefon, vezeték nélküli Internet, egyedileg programozható szobai széf, minibár, zuhanyzós fürdőszobák, higiéniai és kozmetikai ápolókészlet

5.1.3. Apartman: két légterű tágas terek, hálószobában franciaágy, nappaliban  kanapé, ágy mérete: 160 cm x 200 cm, szobai bekészítés (Dolce Gusto kávéfőző, vízforraló, kávé és tea bekészítés), zuhanyzóval és káddal ellátott fürdőszoba, fürdőköntös és papucsbekészítés, higiéniai és kozmetikai ápolókészlet, légkondicionált, nemdohányzó, teljes egészében nyitható ablakok, LCD televízió, telefon, vezeték nélküli Internet, egyedileg programozható szobai széf, minibár

5.1.4. Egylégterű családi szoba: tágas terek, hálószobában franciaágy vagy különágy, zuhanyzóval ellátott fürdőszoba, fürdőköntös és papucsbekészítés, higiéniai és kozmetikai ápolókészlet, légkondicionált, nemdohányzó, teljes egészében nyitható ablakok, LCD televízió, telefon, vezeték nélküli Internet, egyedileg programozható szobai széf, minibár

5.1.5. Kétlégterű családi szoba: két légterű tágas terek, hálószobában franciaágy, ágy mérete: 160 cm x 200 cm, zuhanyzóval ellátott fürdőszoba, fürdőköntös és papucsbekészítés, higiéniai és kozmetikai ápolókészlet, légkondicionált, nemdohányzó, teljes egészében nyitható ablakok, LCD televízió, telefon, vezeték nélküli Internet, egyedileg programozható szobai széf, minibár

5.2. Vendéglátás

5.2.1 A Szolgáltató alapszolgáltatásként svédasztalos reggelit és vacsorát biztosít Vendégei számára a megadott nyitvatartási időben. 

Az étteremből ételt/italt engedély nélkül kivinni nem szabad. Amennyiben erre mégis sor kerül, a Szolgáltató jogosult a kivitt mennyiség függvényében a reggelin/vacsorán felül extra reggeli és vacsora terhelést rögzíteni a vendég számlájára. 

5.2.2. A reggelit 07.00 és 10.00 óra között, a vacsorát 18.00 és 21.00 óra közötti időszakban fogyaszthatják el a vendégek a szálloda étteremben. Amennyiben Vendég igényli, a szobaszerviz kártyánkból megrendelt fogásokat a szobában tálaljuk. Ezen ételek ára a szobaszerviz díját is magában foglalja.

Igény szerint ebédre is van lehetőség 12.00 ás 14.00 óra közötti időszakban.

5.2.3. A svédasztalos reggelit- és vacsorát tartalmazó félpanziós éttermi szolgáltatás az érkezési napon vacsorával kezdődik, az elutazási napon reggelivel végződik. 

Késői érkezés (22.00 óra után) esetén, amennyiben azt a Vendég előre jelezte, hideg élelmet biztosítunk.

5.2.4. A szálloda étterme hétfőtől vasárnapig 07.00-22.00 óra között várja vendégeit. (A la carte szolgáltatás hétfőtől vasárnapig 12.00-22.00 között)
Vendég az asztalfoglalási igényét a recepción, illetve az étteremben jelezheti. (Konyhazárás: 21.30)

5.2.5. A drinkbár hétfőtől vasárnapig 07.00-22.00 óra között várja a vendégeket.

5.2.6. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség.

5.3. Wellness-részleg használata 

5.3.1. A szálloda wellness-részlege minden nap 08.00-21.00 óra között tart nyitva. 

Az esetleges nyitvatartási időkorlátozásról Szolgáltató a honlapon, a visszaigazoláson és a helyszínen írásban tájékoztatja a vendégeket.

Vendégek a wellness-részleg szolgáltatásait nyitvatartási időben korlátlanul és díjtalanul vehetik igénybe.

5.3.2. A wellness részleg külsős, nem szállóvendég részére nem elérhető.

5.3.3. A szálloda wellness részlegén az alábbi szolgáltatásokat vehetik igénybe a Vendégek: 6 személyes szauna, 4 személyes sókamra, 4 személyes jakuzzi

5.3.4. A wellness szolgáltatásokat a Vendégek csak saját felelősségükre vehetik igénybe (minden 18 év alatti személy kizárólag nagykorú felügyelete mellett).

5.3.5. A részleget nem látogathatják fertőző betegségekben, bőrbetegségekben szenvedők, ittas vendégek, kezelés ill. gyógyszerek bódító hatása alatt álló személyek.

5.3.6. A wellness-részleg területére kisállatok nem vihetők be.

5.3.7. A wellness-részleg szolgáltatásait igénybevevő Vendégek számára papucs ill. egyéb, a követelményeknek megfelelő lábbeli viselése kötelező. A wellness-részlegre látogatók számára cipőre húzható lábzacskót biztosítunk, melynek viselése kötelező. 

5.3.8. A szállodai wellness-részleg használata, annak házirendje alapján történik. 

A házirend be nem tartása esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot a wellness-részleg szolgáltatásai igénybevételének megtagadására.

5.4. Parkolás

Gépjárművel érkező Vendégek részére őrzött, beléptetőrendszerrel ellátott, valamint elektromos járművek töltésére is alkalmas parkolóhelyet biztosít terítés ellenében a szállodai férőhelyek függvényében.

5.7. Internet

A Szolgáltató korlátlan, díjmentes Internet elérést biztosít a szálloda egész területén.

  1. ÁRAK

6.1. A szálloda mindenkori tarifális szobaárai (Rack Rate) a szálloda honlapján és a szálloda recepcióján kerültek kihelyezésre.

6.2. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott részlegeken állnak rendelkezésre.

6.3 Szolgáltató a meghirdetett árait (például: csomagárak vagy egyéb kedvezmények) előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja. Amennyiben a Vendég, szállást foglalt és azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta, úgy azon a szállásáron a Szolgáltató már nem változtathat.

6.4. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

6.5. A közzétett árak nem tartalmazzák a helyi idegenforgalmi adót, melyet a Vendégnek a helyszínen kell megfizetnie. Az idegenforgalmi adó 18 éves kor fölött fizetendő, mértéke 2023. évben: 590 Ft/fő/éjszaka. 

6.6. A Vendég a szolgáltatások áráról mindig tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt a szálloda recepcióján.

6.7. Szolgáltató aktuális árai a szálloda honlapján, a www.crystalhotel.hu oldalon megtalálhatók.

  1. AJÁNLATOK, KEDVEZMÉNYEK

7.1. Aktuális akciók, kedvezmények, egyéb ajánlatok 

a www.cyrstalhotel.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.

7.2. A közzétett kedvezmények minden esetben kizárólag egyéni szobafoglalásra vonatkoznak. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.

7.3. A kedvezményes árak mindig a foglaltság függvényében érvényesek.

7.4. A Szolgáltató ajánlatai – a napi szobaárak kivételével – csak korlátozott mennyiségű szobakapacitással állnak a Vendégek rendelkezésére.

7.5. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos foglalás vagy rendezvények esetén, egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.

7.6 Gyermekek részére – a szülőkkel közös szobában történő elhelyezés esetén – az alábbi kedvezményeket biztosítjuk:

0-6 éves korig ingyenes,
6-12 korig 50 % engedménnyel jár.

7.6.1. A meghirdetett egyedi csomagajánlatok kommunikálásakor a csomagban foglalt gyermekkedvezmények külön megjelenítésre kerülnek. 

7.6.2. Pótágy, babaágy igényt a szolgáltatóval előzetesen, a foglalással egy időben egyeztetni szükséges.

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK, GARANCIA

8.1 Előzetes foglalás esetén a fizetési feltételeket a vendég részére megküldött visszaigazolás tartalmazza. 

8.2 Foglalás nélkül érkező vendég esetén a szolgáltatások díja minden esetben érkezéskor fizetendő.

8.3 A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzzel (forinttal, illetve euroval), a Szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával és SZÉP kártyával.

8.4 A Szolgáltató által a helyszínen elfogadott fizetőeszközök: készpénz, bankkártya vagy hitelkártya (American Express, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron), szállodai ajándék utalvány (voucher), Széchenyi Pihenő Kártya (OTP, K&H, MKB).

8.5 Bankkártyával, hitelkártyával, illetve SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a Szolgáltató kérheti a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratának bemutatását.

8.6 A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető megállapodás esetén előre átutalással.

8.7 A befizetendő összegről Szolgáltató díjbekérő levelet állít ki és küld meg, melynek kiállításakor a foglaló személy által megadott számlázási adatokat veszi alapul. Az előleg beérkezését követően Szolgáltató előlegszámlát, majd teljesítést követően pedig végszámlát állít ki. 

8.8 Bankkártyával, hitelkártyával előre történő fizetés esetén Szolgáltató mail order formanyomtatványt küld meg, melyet a Vendég kitöltés és aláírás után köteles visszajuttatni Szolgáltató részére. A jogos kártyahasználat érdekében Szolgáltató kérheti a kártya másolatát.

8.9 SZÉP kártyával történő előre fizetés esetén Szolgáltató minden esetben tájékoztatót küld a fizetés menetéről.

8.10 Vendégnek lehetősége van a foglalómotorban történő foglalása során Barion rendszeren keresztül előre kiegyenlíteni a szolgáltatás összegét.

8.11 A Szolgáltató jogosult a vendég által megrendelt szállodai szolgáltatás igénybevétele előtt, de legkésőbb a vendég érkezésekor fizetési garanciát kérni. A fizetési garancia lehet a vendég bankkártyájával történő elő engedély (előauthorizáció), mely során a Szolgáltató zárolja a vendég bankkártyáján az igényelt szolgáltatás teljes ellenértékét.

8.12 Ünnepi, kiemelt időszakokban, illetve csoportos foglalás esetén a Vendég részére küldött visszaigazolás vagy a megrendelővel kötött szerződés tartalmazza az egyedi, fentiektől eltérő fizetési feltételeket.

8.13 A megrendelt szolgáltatások teljes vagy részleges ellenértékének utólagos fizetésére kizárólag szerződött Partnerek jogosultak. 

8.14 Szállodai ajándékutalvány (voucher) csak azon meghatározott érvényességi időn belül és értékben, a szabad kapacitás függvényében használható fel, a Szolgáltatóval előzetesen egyeztetett időpontban. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti. Az ajándékutalvány a megvásárlást követően kereskedelmi forgalomba nem hozható, tovább nem értékesíthető.

  1. MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA

9.1. A már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására a szabad kapacitás függvényében és csak a visszaigazolásban szereplőknek megfelelően van lehetőség.

9.2. A Szolgáltató a szállás szolgáltatás megrendelésével kapcsolatos módosításokat a visszaigazolásban leírtak szerint tud fogadni, kizárólag írásos formában.

  1. LEMONDÁSI FELTÉTELEK

10.1. A megrendelés lemondása írásban történik.

10.2. A lemondási feltételeket minden esetben a vendég részére megküldött írásos visszaigazolás tartalmazza.

10.2.2. Késedelmes lemondás vagy a vendég lemondás nélküli meg nem érkezése (no show) esetén a szálloda a befizetett előleget kötbérként kezeli.

10.2.3. A megrendelt és visszaigazolt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés stb. ) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség. 

10.2.4. Amennyiben a Vendég a visszaigazolásban szereplő, távozási időpontnál korábban kíván távozni a szállodából, nincs mód a szállásdíj visszafizetésére!

10.3. Ünnepi, kiemelt időszakokban, illetve csoportos foglalás esetén a Vendég részére küldött visszaigazolás vagy a megrendelővel kötött szerződés tartalmazza az egyedi, fentiektől eltérő lemondási feltételeket.

  1. A SZÁLLODÁBA TÖRTÉNŐ ÉRKEZÉS/ELUTAZÁS – CHECK IN /CHECK OUT

11.1. A szobák az érkezés napján 14:00 órától foglalhatók el. A Szolgáltató a szálloda foglaltságának függvényében, külön díjazás ellenében tudja biztosítani a korai érkezés lehetőségét.

11.2 A szálloda a szobákat érkezés napján 18.00 óráig tartja, nem garantált foglalás esetén a szobák igény szerint továbbértékesíthetők. Meg nem érkezés esetén a szálloda jogosult a többnapos foglalásokat automatikusan törölni. 

11.3. A szobákat a távozás napján legkésőbb 10.00 óráig köteles a Vendég elhagyni. A Szolgáltató a szálloda foglaltságának függvényében, külön díjazás ellenében tudja biztosítani a késői távozás lehetőségét.

11.4. A tartózkodás vendég általi hosszabbításához a szálloda előzetes hozzájárulása szükséges.  

11.5 A szálloda vendégei részére csomagszobát minden esetben biztosít.

  1. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI

12.1. A Vendég megérkezésekor személyazonosságát a törvényes előírásoknak megfelelően a szoba elfoglalása előtt igazolni köteles.

12.2. A szálloda fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.

12.3. A kitöltött és aláírt bejelentővel egyidejűleg a Vendég a Crystal Hotel**** Általános Szerződési Feltételeit elfogadja, és tudomásul veszi, hogy az egyes szolgáltatási területek házirendjét (szálloda, étterem, drink bár, wellness-részleg) köteles betartani amennyiben az adott szolgáltatási területet szolgáltatásait használni szeretné. A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a szobában elhelyezett A-tól Z-ig tájékoztatóban. Emellett a szálloda recepcióján a nap 24 órájában recepciós áll a vendégek rendelkezésére.

12.4. A szálloda a Vendég bejelentkezésekor jogosult az esetlegesen felmerülő extra szolgáltatásokra és károkozásra vonatkozóan kauciót kérni. A kaució mértéke a lefoglalt szolgáltatások függvényében változhat, de maximum a lefoglalt szolgáltatások értékének 200%-a. A kaució fizethető készpénzben, vagy bankkártya authorizáció útján. Bankkártya authorizáció esetén a szálloda a vendég távozását követően a fel nem használt összeg vonatkozásában maximum 2 munkanapon belül intézkedik az összeg felszabadításáról a kártyaelfogadó bank felé.

12.5. A vendég hibájából felróható sérülések miatt a szálloda nem vállal felelősséget. A szándékos rongálás miatt keletkezett költségeket a szálloda a vendégre terhelheti.

  1. HÁZIÁLLATOK

13.1. A Szolgáltató szálláshelyére háziállat behozatala nem megengedett.

13.1.1. A fenti szabály alól kivétel képez a segítőkutya (pl. vakvezető), melyet a Vendég előzetes egyeztetés alapján és igazolvány bemutatása mellett térítésmentesen vihet be a szállodába. A segítőkutya a szálloda közösségi tereit – kivéve wellness részleg – gazdájával együtt korlátozás nélkül látogathatja.

13.2. Amennyiben a Vendég előzetes bejelentés nélkül állatot hoz a szálloda területére, akkor a Szolgáltató 30 000.-Ft/nap/állat extra felár kiszámlázására jogosult. A Szolgáltató jogosult továbbá az állat által esetlegesen okozott károkat, illetve a felmerülő extra takarítás költségét is kiszámlázni a Vendég felé.

  1. A SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSÉNEK VISSZAUTASÍTÁSA, A SZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉG MEGSZŰNÉSE

14.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

14.1.1. A Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt.

14.1.2. A Vendég a szálláshely rendjével kapcsolatban kifogásolhatóan, annak alkalmazottjaival durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.

14.1.3. A Vendég vélelmezhető fertőző betegségben szenved.

14.1.4. A Vendég nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.

14.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

  1. ELHELYEZÉSI GARANCIA

15.1 Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából   (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

15.2 A Szolgáltató köteles:

15.1.1. Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, legalább ugyanazon kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani.

15.1.2. Az első éjszaka költségét a helyettesítő szállodában megfizetni. Amennyiben a Vendég nem kíván visszatérni, úgy ha a helyettesítő szálloda magasabb áron kínálja a szolgáltatásait, mint amilyen áron a Vendég a szobát a Szolgáltatónál lefoglalta, úgy a különbözetet a Vendég köteles megfizetni.

15.1.3. Egyszeri alkalommal térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére.

15.1.4. Amennyiben a Vendég igényli, ingyenes transzfert biztosítani a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez.

15.1.5 Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

  1. A VENDÉG BETEGSÉGE, HALÁLA

16.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

16.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében

  1. A VENDÉG JOGAI

17.1. A szállás szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe – kiírásnak megfelelő nyitvatartási időben-, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.

17.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban:

17.2.1. Szóbeli panaszt tehet, melyet azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. 

Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát:

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vendégnek átadni köteles,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vendégnek legkésőbb 30 – azaz harminc – napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni köteles.

17.2.2. írásbeli panaszt tehet, mely esetben a Szolgáltató a panasz beérkezését követően 30 – azaz harminc – napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. 

A Vendég az írásbeli panaszát a következő címre küldheti el:

17.2.3. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat hibásan teljesíti a Vendéget a Ptk. szabályai szerinti kellékszavatossági jogok illetik meg a szolgáltatások jellegének megfelelően.

17.2.4. Ilyen esetben a Vendég a hiba kijavítását vagy a hibás szolgáltatás újbóli teljesítését kérheti a Szolgáltatótól, kivéve, ha az ezek közül a Vendég által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

17.2.5. A Vendég jogosult az ár leszállítását kérni vagy a szerződést felmondani, ha a hiba kijavítását vagy a szolgáltatás újbóli teljesítését a Szolgáltató nem vállalta, azt a Szolgáltató nem tudja teljesíteni, vagy a Vendégnek a kijavítás vagy a szolgáltatás újbóli teljesítése már nem áll érdekében.

17.2.6. A Vendég a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

17.2.7. A Vendég köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni. A szolgáltatás jellegénél fogva az elutazást követően kijavításra és a szerződés felmondására nincs lehetőség, azaz a Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

  1. A VENDÉG KÖTELEZETTSÉGEI

18.1. A Vendég köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

18.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.

18.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe.

18.4. A szállodán belüli területen, valamint a teraszokon Vendégek nyugalma érdekében 22.00 órát követő időszakban hangoskodni tilos, beleértve a szobák belső tereiben történő zavaró hangerejű televíziózást, zenehallgatást, valamint a közösségi terekben történő zajongást, melynek betartásáért a szállodai személyzet felel. 

18.5. Abban az esetben, ha a Vendég élelmiszert vagy italt hoz be a szállodába, és nyilvános helyiségekben elfogyasztja azt, a Szolgáltató jogosult arra, hogy ezekért méltányos térítést számlázzon ki (az úgy nevezett „dugópénzt” -italok esetén). 

18.6. A szálloda vendéglátó egységeiből ételt / italt a Vendégnek kivinni tilos!

18.7. A Vendég által szálláshelyre behozott elektromos készülékek üzembe helyezése előtt ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását.

18.8. A Vendég gépjárműve térítés ellenében parkolhat a kamerával megfigyelt beléptetőrendszerrel ellátott parkolóban. A parkolóban elhelyezett gépjárművekben és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért (pl., de nem kizárólag: a gépkocsi feltörést és a gépkocsiban lévő bármely tárgy eltulajdonítását; a gépjármű ellopását; természeti jelenség okozta károkat) a Szolgáltató a felelősségét kizárja. 

A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni. A gépjárművek megengedett sebessége 10 km/óra.

18.9. A szállodai szobákban hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

18.10. A szemetet a komplexum területén, illetve a szobákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe kérjük kidobni. A szobából, illetve az épületből bútorokat, eszközöket, berendezéseket és textíliákat kivinni, áthelyezni nem lehet. Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti.

18.11. A komplexum területén lévő eszközöket, berendezéseket a Vendég kizárólag saját felelősségére, használhatja, a kifüggesztett használati/kezelési útmutatókban leírtak kötelező érvényű betartása mellett.

18.12. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében 2023. június 5. napjától a szálloda nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében, a szálloda szobáiban, éttermében, közösségi területein a magyar jogszabályok értelmében dohányozni a dohányzásra kijelölt helyen kívül tilos! A hivatkozott jogszabály betartására vonatkozó kötelességre felhívó jelzéseket a jogszabályban előírt területeken a Szolgáltató elhelyezte. A szálloda alkalmazottai jogosultak a Vendéget, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. A Vendég, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a szálloda üzemeltetőjét az illetékes hatóság a hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújthatja, úgy az üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje. Dohányzásra az arra kijelölt helyen van lehetőség. 

A Szolgáltató jogosult a szobákban, illetve az épületben történő dohányzás esetén alkalmanként 50 000 Ft kártérítési összeget felszámítani, a Vendég szobaszámlájára terhelésként rávezetni, mely összeget a Vendég köteles távozáskor kifizetni.

18.13. A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni tilos. Tűz esetén a Vendég köteles a recepciót haladéktalanul értesíteni. A Vendégek kötelesek tűz vagy egyéb riasztás esetén a szobákat, illetve a szálloda közös rendeltetésű tereit az ott elhelyezett tájékoztató szerint a lehető leghamarabb elhagyni. 

18.14. A szobákat és a szálloda közös használatú eszközeit, berendezési tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek.

18.15. A Vendég által hozott tűzijátékhoz és egyéb engedélyköteles tevékenységhez a szálloda írásos hozzájárulása, továbbá a Vendég általi hatósági engedélyek beszerzése szükséges.

18.16. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

18.17. A Vendég (ideértve a szállodában tartózkodó Vendéghez érkező látogatókat és a Vendéggel együtt utazó személyeket is) köteles a szálloda épületét és annak közvetlen környezetét rendeltetésszerűen és a többi vendég, illetve látogató szükségtelen zavarása nélkül használni. 

18.18. Elutazáskor a Vendég köteles a szobakártyákat a recepción leadni. Ennek elmulasztása, illetve a kártya elvesztése vagy megsemmisülése esetén a Szolgáltató jogosult az adott kártya után kártérítési díjat felszámítani, melyet a Vendég távozáskor köteles megfizetni. A szobakártyákat a Vendég az elutazásának napján 10 óráig használhatja fel a szobájába való bejutásra. A szobakártya ezen időpontot követően – kivéve ha a Vendég a Szolgáltatóval megállapodott a tartózkodás meghosszabbításáról – érvényességét veszti.

18.19. A Vendég kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szálloda közös használatú területein (kivéve öltözők, mellékhelyiségek, de beleértve a gépkocsi parkolót és a szállodához közvetlenül tartozó külső területeket) vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltet, melynek felvételei a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek.

  1. A VENDÉG KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE

19.1. A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás: bruttó 40 000,- Ft ártól). E felelősség akkor is fennáll, ha a károsult a kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényli.

19.2. Amennyiben a Vendég olyan tevékenységet végez, mely tűzjelzéshez vezet, úgy a tűzjelzéshez kapcsolódó esetlegesen felmerülő költségek (pl. de nem kizárólag a Tűzoltóság kivonulási költsége) a Vendéget terhelik.

  1. A SZOLGÁLTATÓ JOGAI

20.1. Amennyiben a Vendég az igénybevett vagy megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles (térítésköteles) szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, úgy a Szolgáltatót követelései biztosítására a magyar Polgári Törvénykönyv szerint zálogjog illeti meg a Vendég azon személyes tulajdonú tárgyain, melyeket a szállodába magával vitt. 

20.2. Erre a zálogjogra a bérbeadó zálogjogának szabályát kell megfelelően alkalmazni. A Szolgáltató mindaddig, amíg a zálogjoga fennáll, megakadályozhatja a zálogjoggal terhelt vagyontárgyak elszállítását. Amennyiben a zálogként igénybe vett tárgy a Vendég tulajdonában álló gépjármű, annak zálogtárgyként való visszatartása kizárólag a zálogtárgyra vonatkozik, semmiképpen sem a Vendég vagy a vele együtt utazók személyes mozgási szabadságának korlátozására. A személyek minden egyéb korlátozás nélkül elhagyhatják a szállodát.

20.3. A komplexum területén állandó felügyeletet biztosító portaszolgálat jogosult a ki- és belépő Vendégek ellenőrzésére, személyazonosságuk megállapítására, indokolt esetben a járművek kilépéskori átvizsgálására.

 

  1. A SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGE

A Szolgáltató köteles:

21.1. A szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standardok szerint teljesíteni.

21.2. A Vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.

 

  1. A SZOLGÁLTATÓ KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE

22.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, bizonyíthatóan a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

22.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég közvetve vagy közvetlenül maga okozta.

22.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket, területeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

22.4. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a Szolgáltató felé, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

22.5. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.

22.6. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

22.7. A Szolgáltatót abban az esetben sem terheli kártérítési felelősség, ha a szállodai wellness-részlegnek rendkívüli vagy egészségügyi előírások betartása végett elrendelt karbantartás idejére ezen létesítmény használata korlátozott vagy nem megengedett.

22.8. A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.

22.9. A kártérítés mértékének felső határa a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

  1. FOGYASZTÓI ÉRDEKVÉDELEM, ADATVÉDELEM

23.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.

23.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet a www.crystalhotel.hu oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el.

23.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Debrecen város jegyzője, illetve a Debreceni Járási Hivatal gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.

23.4. A szálloda területén biztonsági kamerák működnek. A felvételek a vonatkozó törvényben meghatározott időt követően törlésre kerülnek.

23.5. A szálloda területén alkalmanként fotó- és videófelvételek illetve újságírói beszámolók készülhetnek. Amennyiben a Vendég máshogy nem rendelkezik, szolgáltató jogosult a felvételek későbbi bármilyen csatornán történő közzétételéhez (jellemzően: internetes és televíziós média, nyomtatott sajtó, szálloda által készített nyomdai anyag, weboldal, kép- és videómegosztó oldalak, közösségi média). A Vendégnek jogában áll a forgatás/fotózás helyszínén kérni, hogy a felvételeken ne szerepeljen. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a képeket/videókat ennek megfelelően elkészíteni.

 

  1. TITOKTARTÁS

A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – amennyiben ezt a Vendég a Szolgáltató tudomására hozta – a Szolgáltató vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.

 

  1. VIS MAJOR

Azon ok, vagy a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan külső körülmény (például, de nem kizárólag: háború, tűz, természeti katasztrófa, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

 

  1. A FELEK JOGVISZONYÁBAN ALKALMAZANDÓ JOG, ELJÁRÓ BÍRÓSÁG

26.1. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

 

  1. PANASZKEZELÉS, VITARENDEZÉS

27.1. A Szolgáltató számára a legfontosabb, hogy Vendégei mindig elégedettek legyenek a szálloda által nyújtott szolgáltatással. A beérkező vendégpanaszok pártatlanul és teljes körűen, egyenlő eljárás keretében kerülnek kivizsgálásra. A Szolgáltató a panaszkivizsgálást követően kötelezi magát, hogy olyan választ ad, melyben részletesen kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, valamint a panasz javasolt rendezésére, megoldására vonatkozó intézkedésekre. 

27.2. A panasz a Szolgáltató egyes szolgáltatásával, vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, melynek rendezésére a panaszos egyértelműen és kifejezetten a Szolgáltató eljárását kéri. 

27.3. A Vendég a szálloda működésével, a foglalásokkal, a szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseivel és esetleges panaszaival az alábbi elérhetőségeken keresheti meg a Szolgáltatót:

Nagykonyha Kft., Cím: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 205/A.

Elektronikus levelezési cím: recepció@crystalhotel.hu

Telefonszám: +36 52 770 1440 vagy +36 52 770 022

27.4 Az írásbeli panaszokat a Szolgáltató a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A Crystal Hotelben a panaszos számára mind a vásárlók könyvébe, mind más formátumban leadott írásbeli kifogásokat is panaszként kezeli.

27.5. A szóbeli panaszokat a Szolgáltató lehetőség szerint helyben, azonnal megoldja, amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a panaszos egyetértése mellett véglegesíti és egy példányát a panaszosnak átadja. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldi ki – legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon. 

27.6. A Szolgáltató minden panaszt nyilvántartásba vesz, különös figyelmet fordítva a személyes adatok védelmére. A bekért személyes adatok kizárólag az azonosítás célját szolgálják, ezen kívül nem szolgálhatnak egyéb adatgyűjtési célt. 

27.7.  A panaszt benyújtó Vendég adatait az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni. 

27.8. A Szolgáltató a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére. Ha az érdemi döntést közlő irat jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett, annak érdemi rendelkezését is ismertetni kell. 

27.9. A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén Vendég az alábbi testületekhez, hatóságokhoz fordulhat: 

27.9.1. A fogyasztónak minősülő Vendég a fogyasztóvédelemmel összefüggő jogszabálysértés esetén a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz, illetve a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat.

27.9.2. A fogyasztónak minősülő Vendég a fogyasztó lakhelye vagy a szolgáltatás kötelezettje tevékenységének helye szerinti Békéltető Testület elérhetőségein kezdeményezheti az eljárást. 

27.9.3. Határon átnyúló jogvita esetén a www.bekeltet.hu linkre kattintva Vendég panaszát elektronikusan jelentheti be a Budapesti Békéltető Testület számára.

27.10. Amennyiben a Szolgáltató a panaszkezelés során megsértette a fogyasztó számára biztosított jogszabályokat (így többek között nem adott időben, vagy érdemben választ az írásban vagy szóban közölt panaszra, megtévesztette a fogyasztót, esetleg más, a fogyasztóvédelemmel összefüggő jogszabálysértést követett el), a fogyasztó a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) területileg illetékes szervéhez fordulhat. Az NFH területi szervei a megyei Kormányhivatalok Fogyasztóvédelmi Felügyelőségei, melyek minden megyeszékhelyen megtalálhatóak: www.nfh.hu/teruleti

 27.11. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Ptk., valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályai és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szól 200. évi CVIII. törvény, valamint az 1997. évi CLV. törvény rendelkezései az irányadóak.

JOGI NYILATKOZAT

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak. 

A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén Ön elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. 

Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat, mely módosítást a Szolgáltató a szálloda honlapján tüntet fel, illetve az érvényes és hatályos ÁSZF-et a szálloda recepcióján is elhelyezi. 

 

Érvényes az alábbi dátumtól, visszavonásig.

 

Debrecen, 2023. június